

|
 |
Ugdymas
Mokslo
metai |
1. Pamokos pradedamos 8.00 val.
2. 1- 10 kl. moksleiviai mokosi 5 dienas per
savaitę.
Mokslo metų trukmė:
1- 5 kl. moksleiviams 32 savaitės iki 2017 m. gegužės 30 d.
6 10 kl. moksleiviams 34 savaitės iki 2017 m. birželio 3
d..
3. Moksleiviams skiriamos atostogos:
rudens 2016 m. spalio 31 d. 2016 m. lapkričio 4 d. ( 1
savaitė )
Šv. Kalėdų - 2016 m. gruodžio 27 d. 2017 m. sausio 6 d. (2
savaitės )
Šv. Velykų 2017 m. balandžio 10 d. 2017 m. balandžio 14 d. (1
savaitė)
papildomos atostogos:
1 10 kl. moksleiviams - 2017 m. vasario 17 d.
1 5 kl. moksleiviams - 2017 m. kovo 13 - 17 d. (1 savaitė)
1 5 kl. moksleiviams - 2017 m. gegužės 8 - 11 d. ( 1 savaitė)
vasaros atostogos:
1 5 kl. moksleiviams 2017 m. gegužės 31 d. iki 2017 m. rugpjūčio
31 d.
6 11 kl. moksleiviams 2017 m. birželio 5 d. iki 2017 m.
rugpjūčio 31 d.
4. 1 5 kl. moksleiviams:
I pusmetis: 2016 m. rugsėjo 1 d. 2017 m. sausio 20 d
II pusmetis: 2017 m. sausio 23 d. 2017 m. gegužės 30 d.
610 kl. moksleiviams:
I pusmetis: 2016 m. rugsėjo 1 d. 2017 m. sausio 20 d.,
II pusmetis: 2017 m. sausio 23 d. 2017 m. birželio 2 d.
|
Švietimo
programų vykdymas mokykloje |
Mokykla vykdo 2-jų pakopų
formaliojo švietimo ugdymo programas: pradinį ir
pagrindinį ugdymą.
Į mokyklą ateina mokiniai iš Antano Vienuolio
progimnazijos, Antakalnio gimnazijos (dvikalbis ugdymas). Kitų mokyklų
moksleiviams pravedame atvirų durų dienas,
pristatome informacinį lankstinuką apie mokyklą.
Kasmet analizuojama penktokų adaptacija, su
pavieniais moksleiviais individualiai dirba
psichologas ir socialinis pedagogas.
|
Moksleivių
pažangos ir pasiekimų vertinimas |
Vertinant mokinių pažangą ir
pasiekimus ugdymo procese vadovaujamasi
Bendrosiomis programomis ir Mokinių pažangos ir
pasiekimų vertinimo samprata, mokyklos
susitarimais.
Mokykla užtikrina, kad mokiniai ugdymo procese laiku gautų mokytis
padedantį vertinimą žodžiu ir raštu.
Nustatomas toks vertinimo reguliarumas:
1 pamoka per savaitę ne mažiau 3 pažymių;
2 pamokos per savaitę ne mažiau 5 pažymių;
3-5 pamokos per savaitę ne mažiau 7 pažymių.
Mokinių, besimokančių pagal pagrindinio ugdymo
programą, pasiekimams vertinti taikoma 10 balų
vertinimo sistema.
Mokykla mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) jų pageidavimu raštu
informuoja apie mokinių mokymosi pasiekimus.
Dorinio ugdymo, žmogaus saugos, kūno kultūros, menų ir
technologijų, ekonomikos ir pilietiškumo
pagrindų dalykų mokymosi pasiekimai įvertinami
įrašu įskaityta arba neįskaityta.
Įrašas atleista įrašomas, jeigu mokinys
atleistas pagal gydytojo rekomendaciją ir
mokyklos direktoriaus įsakymą.
Mokinių, kurie mokosi dalykų modulių, pasiekimais vertinami
įskaita.
|
Mokinių
mokymosi krūvio reguliavimas |
Mokiniams per dieną nebūtų
skiriamas daugiau kaip vienas kontrolinis
darbas. Apie kontrolinį darbą mokinius
būtina informuoti ne vėliau kaip prieš savaitę.
Nerekomenduojami kontroliniai darbai po atostogų
ar šventinių dienų.
Mokiniai gali būti atleisti nuo menų ir kūno kultūros, o
išimties atvejais ir kitų privalomojo dalyko
savaitinių pamokų (ar jų dalies) lankymo, jeigu:
- yra baigę menų mokyklas;
- mokosi dailės, choreografijos, muzikos, menų
mokyklose;
- mokosi sporto srities neformaliojo švietimo
įstaigose;
- yra tarptautinių ar nacionalinių olimpiadų,
konkursų nugalėtojai per einamuosius mokslo
metus.
Mokiniai, atleisti nuo atitinkamų menų ar sporto
srities dalykų pamokų, tuo metu gali užsiimti
kita ugdymo proceso veikla arba mokytis
individualiai. Mokykla užtikrina nuo pamokų
atleistų mokinių saugumą ir užimtumą.
Per dieną negali būti daugiau kaip 7 pamokos.
|
Mokinių
pamokų lankomumo apskaitos
ir nelankymo
prevencijos tvarka |
Lankomumo tvarka (Word doc.)
|
|
|
|
|
 |
Pamokų laikas |
1 |
8.00 -
8.45 |
2 |
8.55 -
9.40 |
3 |
10.00 -
10.45 |
4 |
10.55 -
11.40 |
5 |
11.55 -
12.40 |
6 |
13.00 -
13.45 |
7 |
13.55 -
14.40 |
8 |
14.50 -
15.35 |
|
|
|
|
|
|
 |
Mokyklos puslapis Facebook'e


Švietimo ir mokslo ministerija

Nacionalinis egzaminų
centras |
Švietimo
informacinių technologijų centras |

Lietuvos moksleivių sąjunga |
 |




Interneto paslaugos švietimo įstaigoms
|